Mieszkańcy Nikielkowa w gminie Barczewo pod Olsztynem doczekali się nowego wiaduktu przez tory kolejowe. Z uwagi na trudności wysokościowe i potrzebę dopasowania obiektu do parametrów linii kolejowej, obiekt przybrał bardzo efektowny kształt łuku z podwieszonym pomostem.

Dla Lasów Państwowych zaprojektowaliśmy kolejny mostek – tym razem niedaleko miejscowości Osie, nad rzeką Mątawą. To prosta i solidna konstrukcja, umożliwiająca nie tylko ruch pieszy i rowerowy, ale też wywóz drewna z lasu. Drewniane balustrady wyraźnie kontrastują z surowością betonu.

Nowe kładki na szczecińskich Pomorzanach, pomiędzy ulicami Budziszyńską i Krzewinkową oraz Zagonową, to niewątpliwie duży sukces w aspekcie społecznym. Oba obiekty wraz z powstałym skwerem, jak się okazało, poza rolą komunikacyjną, pełnią funkcję rekreacyjną. Okolica zaczęła tętnić życiem. Najdłuższy obiekt robi duże wrażenie: to jednoprzęsłowa kratownica o długości 117 m.

Kończy się budowa wiaduktu na obwodnicy Ustki w ciągu drogi wojewódzkiej nr 203. Obiekt widać już w zasadzie w pełnym kształcie. W projekcie przyjęliśmy, że ustrój nośny będzie częściowo prefabrykowany.

Mieliśmy zaszczyt wesprzeć projektowo Wykonawców robót remontowych na bydgoskich śluzach na rzece Brdzie. W szczególności jesteśmy zadowoleni z estetycznego efektu prac na tzw. śluzie workowej niedaleko ul. Focha.

Bardzo efektownie prezentuje się mostek dla Lasów Państwowych niedaleko Okierska. Blaszana konstrukcja gruntowo-powłokowa została obłożona naturalnym kamieniem, a całość zwieńczyły ładne drewniane balustrady. Estetyka obiektu z pewnością nie psuje atrakcyjności Borów Tucholskich.

ZDW w Olsztynie zakończył przebudowę drogi wojewódzkiej nr 545 przebiegającej przez Nidzicę. Jednym z jej elementów jest całkowicie nowy most na rzece Wkrze (Nidzie), dostosowany do nowego standardu tej bardzo ważnej trasy.

Mieszkańcy Nidzicy są bardzo zadowoleni z długo oczekiwanego mostu przez rzekę Wkrę/Nidę w ciągu ul. Kraszewskiego. Inwestycja „ucywilizowała” okolicę i utworzyła bardzo potrzebny skrót drogowy dla ruchu lokalnego.

W listopadzie 2017 r. podczas Wrocławskich Dni Mostowych wręczono naszej firmie główną nagrodę im. Maksymiliana Wollfa w kategorii obiektów o rozpiętości przęsła do 70 m za projekt wiaduktu drogowego w ciągu ul. Wojska Polskiego nad Al. Jana Pawła II w Bydgoszczy. Wrocławskie Dni Mostowe to jedna z najważniejszych konferencji mostowych w Polsce.

Mamy przyjemność poinformować, że w tym roku nasza Firma obchodzi swoje 15-lecie istnienia. Przez te wszystkie lata wykonaliśmy wiele ciekawych projektów w zakresie budownictwa infrastrukturalnego, np. podwieszony most w Dźwirzynie, czy obecnie budowana kratowa kładka pieszo-rowerowa w Szczecinie o długości przęsła 105 m.

Trwa budowa parku miejskiego wraz z modernistycznym mostkiem, pumptrackiem, skateparkiem oraz placami zabaw w Barcinie według projektu wykonanego przez naszą Firmę. Zakończone zostały wszystkie prace budowlane związane ze wzniesieniem obiektów budowlanych, w tym wiata edukacyjna, pomost, punkty widokowe, alejki i ścieżki rowerowe. Na wiosnę zostanie zasadzona rośliność. Mieszkańcy z niecierpliwością oczekują otwarcia.

W Białymstoku, przy Pałacu Branickich, oddano do użytku nowy most przez rzekę Białą, o konstrukcji łukowej dwuprzęsłowej. Jedno z przęseł pełni rolę przejścia pieszo – rowerowego. Architektura mostu, zgodnie z życzeniem Zamawiającego oraz wytycznymi Konserwatora Zabytków, nawiązuje do zabudowań sąsiadującego pałacu. Na moście wykonano dwie jezdnie, szerokie chodniki z nawierzchnią granitową oraz balustrady ze słupkami obłożonymi piaskowcem. W pasie rozdziału od strony ul. Piłsudskiego umieszczono szklano-stalowe naświetle tunelu obliczone na przypadkowe wjechanie pojazdu.